Συμβουλές για υγιεινή διατροφή σε όλα τα γεύματα

υγιεινη διατροφη

Η υγιεινή διατροφή σε συνδυασμό με ένα σταθερό πρόγραμμα γυμναστικής μπορεί όχι μόνο να βελτιώσει την εμφάνισή μας αλλά και να μας κάνει να νιώθουμε πιο ωραία με τον εαυτό μας, περισσότερο χαρούμενοι, με ενέργεια και όρεξη για τις καθημερινές μας δραστηριότητες, ενώ φυσικά έχει άμεσες θετικές συνέπειες και στη μακροζωία μας. Πώς, όμως, θα καταφέρετε να πετύχετε το στόχο της υγιεινής διατροφής στα τρία βασικά γεύματα; Ευτυχώς, στην Ελλάδα αυτό είναι εύκολο, αφού υγιεινές τροφές και superfoods, όπως φρούτα και λαχανικά, μπορούν να αγοραστούν εύκολα και οικονομικά. Έτσι, μπορείτε να τρώτε γευστικά κάθε ώρα της ημέρας χωρίς να νιώθετε ότι στερείστε τίποτα.

 

Πρωινό

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και αυτό που πρέπει να μας κρατήσει για πολλές ώρες, ειδικά αν δουλεύουμε ή αθλούμαστε. Γιαούρτι, φρούτα, καρύδια ή άλλοι ξηροί καρποί, γλυκό του κουταλιού και σιτάρι είναι μερικές μόνο επιλογές, για να πάρετε από ένα μόλις πιάτο ένα μεγάλο μέρος των πρωτεϊνών και των βιταμινών που σας χρειάζονται καθημερινά με εύγευστο τρόπο και χωρίς να χρειαστεί να μαγειρέψετε τίποτα. Αν είστε λάτρης των αλμυρών για το πρωί, μπορείτε να φτιάξετε μια ομελέτα με λίγο ελαιόλαδο, βραστή γαλοπούλα, μανιτάρια και μπρόκολο. Προσπαθήστε να απέχετε από κακούς υδατάνθρακες, όπως λευκό ψωμί, σφολιατοειδή και γλυκά, που δεν σας προσφέρουν τίποτα.

πρωινο

Μεσημεριανό

Το μεσημεριανό γεύμα μιας ισορροπημένης διατροφής πρέπει να αποτελείται από διάφορες κατηγορίες προϊόντων, όπως όσπρια, λαχανικά, ψάρι και κρέας. Φυσικά, το κρέας δύσκολα λείπει από το τραπέζι των περισσότερων, όμως πρέπει να ξέρουμε ότι το κόκκινο κρέας είναι πολύ βλαβερό για την υγεία, αν καταναλώνεται πάνω από δύο φορές την εβδομάδα. Έτσι, αν θέλετε οπωσδήποτε να φάτε κρέας, μπορείτε να φάτε κοτόπουλο ή γαλοπούλα. Για πρόσληψη πρωτεΐνης ιδανικά είναι τα αυγά αλλά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, ενώ φυσικά οι καλοί υδατάνθρακες, όπως το ψωμί, το ρύζι και τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι μας.

μεσημεριανο

Βραδινό

Το βράδυ καλό είναι να αποφεύγετε το κανονικό φαγητό και να προτιμάτε κάποιο σνακ και μάλιστα όσο το δυνατόν περισσότερες ώρες πριν τον ύπνο. Ένα σκέτο γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά είναι μια πολύ καλή επιλογή, όμως αν πεινάτε περισσότερο μπορείτε να πιείτε γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης που συνιστούν καλούς υδατάνθρακες. Ένα τοστ με πολύσπορο ψωμί, άπαχο τυρί και βραστή γαλοπούλα θα κρατήσει επίσης τη σιλουέτα σας σε φόρμα, ενώ και η σαλάτα είναι μία ενδιαφέρουσα δυνατότητα που θα σας δημιουργήσει αίσθημα κορεσμού, αρκεί να μην της προσθέτετε πολύ λάδι.

βραδινο

Σε κάθε περίπτωση, δεν χρειάζεται να καταπιέζεστε. Σιγά σιγά, θα συνηθίσετε αυτό το είδος διατροφής και ύστερα δεν θα μπορείτε να επιστρέψετε στην περίοδο που διατρεφόσασταν με τηγανητά, ζάχαρη και υδατάνθρακες. Όταν δείτε το σώμα σας να παίρνει το σχήμα που πάντοτε θέλατε, αλλά και σε συνδυασμό με γυμναστική αποκτήσετε αυτοπεποίθηση, πιο υγιές δέρμα, περισσότερη ζωτικότητα και κέφι, τότε θα αναζητάτε την υγιεινή διατροφή. Άλλωστε, αυτή μπορεί να είναι πραγματικά πολύ γευστική με τις προτάσεις που σας κάναμε.

<